Op 4 april is het digitale BB Café voor het eerst open. Met dit online platform bieden we de leden een informele ontmoetingsplek.

Tussen 20:00 en 21:30 uur kunnen leden van de Belangenvereniging online met elkaar in gesprek over onderwerpen die te maken hebben met ons werk en de sector waarin we opereren. Het onderwerp op 4 april: Hoe vergroot ik het bereik van mijn voorstellingen? Wat is er nodig om een langere, meer gevarieerde speellijst te krijgen? Kan ik ook spelen buiten het circuit van festivals? Over acquisitie, lef, nieuwe mogelijkheden, maar ook over het bewaken van je artistieke autonomie. De bedoeling is om het BB Café op gezette tijden (eens per maand) te openen. Over komende bijeenkomsten en de onderwerpen op de agenda zullen leden in de nieuwsbrief en per mail geïnformeerd worden.